Żyj szybko, umieraj młodo, wyglądaj ładnie w trumnie ;)

sobota, 17 sierpnia 2013

Czego mi w życiu brakuje? Szczęścia... szeroko pojętego szczęścia. Najbardziej jednak brakuje mi świadomości, że jestem kochana przez kogoś. Każdy chce być kochany, ważny, usłyszeć coś miłego. Mówię tu o miłości rodzicielskiej, tej którą powinniśmy odczuwać przez całe życie.
Jako małe dziecko robiłam wszystko żeby usłyszeć choć słowo pochwały, zostać przytulona...
Miałam same dobre stopnie, nie sprawiałam problemów, nauczyciele mnie chwalili, znajomi mówili, że jestem fajną dziewczynką a mimo to nadal nie odczuwałam tej miłości. I nie odczuwam jej nadal...
Z resztą trudno uwierzyć w to, że jest się skarbem dla rodziców kiedy ci na każdym kroku udowodniają, że jest dokładnie inaczej. Przecież jestem winna całemu złu na świecie, temu że im nie wyszło, że coś się zepsuło... Dosłownie wszystko na mnie :/

"Zniszczyłaś mi życie"... nie mamo, to ty je sobie zniszczyłaś -  pomyślałam i odeszłam ze łzą spływającą po policzku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz